Математика [22] |
Інформатика [7] |
Цікавинки науки [16] |
Виховні години [35] |
Аналіз навчального та науково-методичного апарату підручника з математики для 5 класу (автор: А.Г.Мерзляк, В.Б.Полонський, М.С.Якір)
1. Зміст:
1.1. Підручник з математики відповідає чинній програмі;
1.2. Усі завдання підібрані з врахуванням вікових особливостей учнів, зміст і мова підручника доступні та зрозумілі;
1.3. Увесь матеріал викладено у науковій формі;
1.4. Навчальний матеріал спрямовано на формування ключових і предметних компетентностей, мотивацій навчання, світоглядних позицій;
1.5. У підручнику пропонуються завдання, для розв’язання яких необхідне використання інноваційних педагогічних технологій;
1.6. Матеріал розподілено відповідно до норм навчального часу;
1.7. Підручник відповідає принципам систематичності, наступності і логічній послідовності викладу матеріалу;
1.8. Ілюстративний матеріал якісний та доцільний;
1.9. У підручнику використовуються засоби виразності і образності мови для посилення емоційного впливу навчального тексту.
2. Методичний апарат:
2.1. Система питань, завдань, вправ відповідають вимогам Державного стандарту початкової загальної освіти;
2.2. У підручнику наявні завдання різного ступеня складності;
2.3. Завдання підібрані різноманітні та різного рівня складності;
2.4. Усі завдання спрямовані на розвиток логічного мислення, пізнавальної активності, творчих здібностей;
2.5. Ілюстративний матеріал є методично цінним.
3. Поліграфічне виконання:
3.1. Підручник оформлено естетично;
3.2. Спрямований на розвиток естетичного смаку;
3.3. Дотримано гігієнічних і поліграфічних вимог.
4. Зауваження та пропозиції.
4.1. Збільшити кількість завдань початкового, середнього та високого рівнів;
4.2. До кожного розділу запропонувати тести, завдання для самостійної роботи, зразок завдань для підготовки до контрольної роботи;
4.3. У кінці підручника запропонувати завдання на кмітливість.
5. Висновки.
Отже, підручник з математики відповідає вимогам Державного стандарту. У ньому підібрані завдання різного ступеня з врахуванням вікових особливостей.
Всего комментариев: 0 | |